środa, 25 września 2013

Simon Amman

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was podpisy również bardzo ważnej postaci w skokach narciarskich , jeszcze czynnie uprawiającej ten sport, a jak długo? to czas pokaże...

Simon Ammann (ur. 25 czerwca 1981 w Grabs) – szwajcarski skoczek narciarski, reprezentant klubu SSC ToggenburgJeden z najbardziej utytułowanych skoczków narciarskich w historii tej dyscypliny. Czterokrotny indywidualny mistrz olimpijski (po dwa tytuły w 2002 i 2010 roku). Czterokrotny medalista mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym – mistrz i wicemistrz z 2007 roku oraz brązowy medalista w 2009 i 2011 roku. Mistrz świata w lotach narciarskich w 2010 roku.

1.Podpis zdobyty podczas PŚ w Wiśle 2013:



2.Kartka zdobyta listownie, wysyłamy list, kopertę zwrotną z naszym adresem oraz kupon IRC na adres:

WWP Weirather-Wenzel & Partner GmbH
c/o Simon Ammann
Lustenauer-Strasse 64
A-6850 Dornbirn
Austria

Odpowiedź dostałam po ponad miesiącu. Świetne było to że akurat wtedy byłam na LGP w Wiśle i zadzwoniła mama że dostałam list z tą właśnie kartką. Tym bardziej mnie to ucieszyło ponieważ byłam już i tak zafascynowana zbieraniem autografów pod skocznią a tu jeszcze taka miła niespodzianka :)




3. I jeszcze podpis na fladze z tegorocznego LGP w Wiśle:



Zapraszam do zaobserwowania, komentowania i podawania linków do swoich blogów :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz