czwartek, 19 września 2013

Początki są zawsze najtrudniejsze :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Bloga założyłam z myślą o wszystkich kibicach tego jakże pięknego sportu. Będę publikowała tutaj moje autografy zdobyte w bardzo różny sposób ( zaczynając od wysyłania listów kończąc na tych zdobytych osobiście)oraz opisywała sposób w jaki je zdobyłam. Będę publikowała także adresy tylko i wyłącznie sprawdzone przeze mnie osobiście.
Chciałabym was także bardzo prosić o przesyłanie swoich linków, lub linków znajomych do blogów o tej tematyce, w taki sposób pomożemy sobie wzajemnie i ułatwimy zdobycie tych jakże cennych podpisów :) Tak więc bardzo proszę o wpisywanie w komentarzach Waszych blogów, będę bardzo wdzięczna :)
Gdybyście mieli jakieś pytania do mnie to można je zadawać w komentarzach ;)
Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz