sobota, 28 września 2013

Austriacki Związek Narciarski

Cześć wszystkim :)
Dzisiaj jak już wczoraj obiecałam przedstawię zdobycze z Austriackiego Związku Narciarskiego :) Pisałam do nich dwukrotnie. Pierwszy raz listownie na adres podany we wcześniejszym poście i dostałam takie oto podpisy:



















Dostałam również dwa dwustronne plakaty z całym teamem Austriackim i podpisami:
  

Była to największa przesyłka z podpisami jaką kiedykolwiek dostałam ;)
No i jeszcze drugi sposób za pomocą formularza kontaktowego na stronie AZN-u:



Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę wypchanych skrzynek!

4 komentarze:

  1. OMG :O Ale dużo! Ja niedawno wysłałam, może też tyle dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te pierwszą serie co dostałam to wysyłałam list pocztą i to było jakiś rok albo nawet 1,5 roku temu... ale może się uda ;) niektórzy przypinki takie fajne też dostawali niedawno jak widziałam :P ogólnie warto pisać do AZN-u ;)

      Usuń
  2. Gratuluję! Ja wysyłałam już 4 razy formularz i bez odpowiedzi. Nadal czekam...

    OdpowiedzUsuń