wtorek, 14 stycznia 2014

Thomas Morgernstern

Hej :)
Dzisiaj przedstawię Wam bardzo sympatycznego Austriackiego zawodnika, który niestety ostatnimi czasy ma wielkiego pecha co do upadków :(
Kilka dni temu Thomas uległ poważnemu wypadkowi na skoczni:
Na szczęście stan jego zdrowia z dnia na dzień się poprawia i miejmy nadzieję że już niedługo zobaczymy go spowrotem na skoczni :)
Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia Thomas!
Powstała również akcja na facebooku dla niego na którą pomimo że nie jestem jej organizatorem serdecznie wszystkich zapraszam:
Jeśli ktoś wybiera się do Wisły zachęcam do wzięcia udziału :)

Thomas Morgenstern (ur. 30 października 1986 w Spittal an der Drau) – austriacki skoczek narciarski, trzykrotny mistrz olimpijski, ośmiokrotny mistrz świata, dwukrotny mistrz świata w lotach, trzykrotny mistrz świata juniorów. Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata 2007/2008 oraz 2010/2011. Zwycięzca 59. Turnieju Czterech Skoczni (sezon 2010/2011).

1.Podpis zdobyty na PŚ 2013 w Wiśle 



 2. Kartka zdobyta dzięki Austriackiemu Związkowi Narciarskiemu o którym wpis już był




3.Kartka zdobyta poprzez napisanie listu do samego Thomasa dodając kopertę zwrotną i kupon IRC, tutaj podaje adres:

                                                    Thomas Morgenstern
                                              Eichenweg 15
                                            9851 Lieserbrücke
                                            Austria



Wybiera się ktoś na konkursy w Polsce? Kto do Wisły a kto do Zakopanego?
Ja będę tu i tu więc może się gdzieś spotkamy :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego po południa :)

5 komentarzy:

  1. gratulacje ! :) Muszę do niego wysłać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam na mojego bloga!
    http://zakochana-w-skokach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!

    Dodałam Twojego bloga do polecanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super bloga!! :) Ja dopiero co założyłam..ale na pewno nie będzie taki super jak Twój ♥ ♥ ♥ http://autografyskoczkow-autografyani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci serdecznie !! Masz piękne podpisy :) zapraszam na mojego bloga !! loveskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń