wtorek, 5 listopada 2013

Martin Koch

Hej!
Dzisiejszy wpis poświecę podpisom bardzo sympatycznego Austriackiego zawodnika jakim jest Martin Koch :)
Martin Koch (ur. 22 stycznia 1982 w Villach) – austriacki skoczek narciarski.







Kartki otrzymałam od Austriackiego Związku Narciarskiego oraz również od napisania do samego Martina ( cieszy mnie również bardzo dedykacja na niej), tutaj podaję adres:
                                                            Martin Koch
Anton Mahringerweg 17
9500 Villach
Austria

Osobiście nie wysyłałam kuponu IRC do niego, aczkolwiek pisałam dobre 2 lata temu więc od tamtego czasu mogło się coś zmienić, jak wiadomo kupon zwiększa szansę na otrzymanie odpowiedzi :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim :)
Wypchanych skrzynek! :)

6 komentarzy:

  1. Hej! :)
    Prowadzisz bardzo interesujący blog.
    Nie masz nic przeciwko, jeśli dodam Cię do linków u mnie, na: http://niebo-nie-jest-granica.blogspot.com/ ? :)
    Zazdroszczę Ci autografów. Chyba sama coś skrobnę do któregoś ze skakajców^^

    xoxoxoxo,
    Angelika JJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie www.mariuautografy.blogspot.com
    Dodałem do ulubionych linków, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, również dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Bardzo podoba mi sie twój blog.Mam do ciebie pytanie. Ja pisałam do Austriackiego Związku Narciarskiego na ich stronie internetowej, niestety mi nie przyszły autografy. Ty pisałaś do nich także przez internet?
      Pozdrawiam Milena

      -----------
      Zapraszam także do mnie
      http://skoki-to-moje-zycie.blogspot.com/

      Usuń
    2. Hej, przepraszam że tak późno odpisuję ale miałam sporo problemów przez co trochę zaniedbałam tego bloga, ale mam zamair to zmienic, pisałam i przez internet i listownie. W oby dwóch przypadkach odpowiedź dostałam. A dawno pisałaś? może jeszcze przyjdzie, trzeba byc dobrej myśli, pozdrawiam :)

      Usuń